Zeer professioneel en klantvriendelijk. Ik kom daar graag en verheug me al op het vlg afspraak.
Behandeling door Melissa•Facials / Gezichtsbehandelingen
Indira•bijna 7 jaar geleden
Geverifieerde review
Melissa is zeer deskundig en gaat netjes en perfectionistisch te werk wanneer het om permanente make-up gaat. Heb nu al 2x microblading laten doen aan m'n wenkbrauwen en het bevalt me prima. Ik raad haar salon zeker aan!
Behandeling door Melissa•Facials / Gezichtsbehandelingen
Anoniem•bijna 7 jaar geleden
Geverifieerde review
Altijd leuk 😍
Behandeling door Melissa•Facials / Gezichtsbehandelingen
cristina•bijna 7 jaar geleden
Geverifieerde review
Ik heb een fantastische behandeling gehad.
Behandeling door Melissa•Facials / Gezichtsbehandelingen
Paula•bijna 7 jaar geleden
Geverifieerde review
Erg tevreden, heel vakkundig gedaan. Heel fijne en relaxte sfeer!