Voor het eerst een behandeling gehad bij Monique en ik ben zeer tevreden. Monique stelt je goed op je gemak en legt duidelijk uit wat ze allemaal gaat doen. Ik ga hier zeker vaker komen.
Behandeling door Monique van Dalen
Wilma•ongeveer 5 jaar geleden
Geverifieerde review
Toon reactie salon...
Monique is heel aardig en professioneel!
Behandeling door Monique van Dalen
Anoniem•ongeveer 5 jaar geleden
Geverifieerde review
Toon reactie salon...
Super leuk gesproken met Monique, te leuke vrouw! Goed advies gekregen ook over wat ik wel en niet moest gebruiken. Mega aanrader!
Behandeling door Monique van Dalen
Babette•ongeveer 5 jaar geleden
Geverifieerde review
Toon reactie salon...
Heel fijne gezichtsbehandeling ontvangen! Monique is erg vriendelijk en gastvrij, de salon ziet er mooi uit. Ik zou Beautique Monique zeker aanraden bij vrienden en kennissen.
Behandeling door Monique van Dalen
Shirley•ongeveer 5 jaar geleden
Geverifieerde review
Toon reactie salon...
Monique neemt echt te tijd voor de behandeling, goed in haar vak!!