Fijne plek. Monique is erg vriendelijk legde goed uit wat ze ging doen. Vroeg ook wat ik wilde maar stelde ook zelf dingen voor om te doen om de behandeling compleet te maken. Echt een aanrader.
Behandeling door Monique van Dalen
Sandra•meer dan 5 jaar geleden
Geverifieerde review
Toon reactie salon...
Had de Loveli gezichtsbehandeling - geweldig product.
Monique legde goed fijn uit wat ze ging doen, wat welke producten waren.
Met huid is heerlijk zacht en schoon.
Behandeling door Monique van Dalen
Iska•meer dan 5 jaar geleden
Geverifieerde review
Toon reactie salon...
Monique weet wat ze doet en is prettig gezelschap tijdens de niet altijd pijnloze behandeling. De tijd vliegt voorbij.
Behandeling door Monique van Dalen
Ruth•meer dan 5 jaar geleden
Geverifieerde review
Toon reactie salon...
Fijne rugmassage, voelde me ontspannen daarna. Voor herhaling vatbaar. Monique is een aardige vrouw, die precies aanvoelt wat je nodig hebt.
Behandeling door Monique van Dalen
Ellen•meer dan 5 jaar geleden
Geverifieerde review
Toon reactie salon...
Super blij met mijn mooie geverfde wimpers en wenkbrauwen! Monique luistert goed naar je wensen en vertelt vooraf wat ze gaat doen, zodat je weet wat er gebeurt, heel fijn!