Gezellige en ontspannen sfeer. Een aanrader voor iedereen met een drukke agenda, lekker een uurtje voor jezelf.
Behandeling door Monique van Dalen
Desiree•meer dan 1 jaar geleden
Geverifieerde review
Wat een pro! En een fijne sfeer! Zeer aan te raden!
Behandeling door Monique van Dalen
Linde•meer dan 1 jaar geleden
Geverifieerde review
Mijn wenkbrauwen zijn weer mooi van vorm en kleur, onder het genot van ee gezellig praatje.
Behandeling door Monique van Dalen
Marloes•meer dan 1 jaar geleden
Geverifieerde review
Dit was mijn tweede keer bij Monique en het was wederom heel fijn. Ze gebruikt heerlijke producten en mijn huid is echt opgefrist en voelt na 5 dagen nog steeds heel zacht en schoon. Het is ook nog eens gezellig bij haar, want hoewel ik koos voor de 'stilte treatment' kon ik het weer niet laten om af en toe toch weer even te kletsen. Dankjewel Monique en tot snel!
Behandeling door Monique van Dalen
Marloes•meer dan 1 jaar geleden
Geverifieerde review
Was helemaal super! Fijne sfeer, leuk mens en goed resultaat.