Monique is een attente en deskundige schoonheidsspecialiste.Naast een goede behandeling is het ook gezellig.
Behandeling door Monique van Dalen
Anja•meer dan 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Toon reactie salon...
In alle opzichten heel goed. Heb genoten en mijn huid voelt nu (2 dagen later) nog steeds heerlijk zacht aan. Was voor mij de eerste keer, ik kom zeker terug!
Behandeling door Monique van Dalen
Linda•meer dan 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Toon reactie salon...
Monique is een topper, is ze bekwaam en vriendelijk.
Behandeling door Monique van Dalen
Fred•meer dan 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Het is altijd heel fijn bij Monique. Ze is heel ervaren en we hebben altijd op een prettige manier persoonlijk contact, daar ontspan ik goed door.