De eerste behandeling bij Beauty and Beads heb ik cadeau gekregen. Ik dacht altijd dat schoonheidsbehandelingen een soort "overbodige luxe" waren maar ik was al na deze eerste behandeling helemaal overtuigd van het tegendeel. Ik ga nu al 2 jaar elke 6 weken en geniet ervan!
Anoniem•meer dan 9 jaar geleden
Heerlijke behandeling gehad met geweldige producten. Zeker een aanrader!
Talitha•meer dan 10 jaar geleden
Geverifieerde review
Hele gastvrije en sfeervolle salon. De massage was heerlijk. Ik heb al een vervolgafspraak :). Zeker een aanrader!
Saskia•bijna 11 jaar geleden
Geverifieerde review
Eénpersoonssalon dus één op één behandeling, zeer aan te bevelen.
Anoniem•ongeveer 11 jaar geleden
Geverifieerde review
Splendid! I give her 'my beautician' title. Definitely, will be regular here.