Very happy with the result. Nice and very kind atmosphere.
Behandeling door Angelique•Wimpers en/of wenkbrauwen verven
Katarina•ongeveer 1 jaar geleden
Geverifieerde review
Een behandeling bij Angelique is altijd een verwennerij voor mezelf. Zij is hartelijk, deskundig en zorgzaam, de praktijkruimte is gezellig en tijdens het gezichtsmasker geeft ze als extraatje een heerlijke handen- of voetenmassage naar keuze. Ze is een topper en ik raad haar dan ook van harte aan!
Behandeling door Angelique•
Facials / GezichtsbehandelingenToon alles…
Marly•ongeveer 1 jaar geleden
Geverifieerde review
Wat een super begripvolle vakvrouw ik leef 64 jaar maar zo’n TOP vrouw heb ik nog nooit meegemaakt. Dit is pure klasse.
Behandeling door Angelique•Facials / Gezichtsbehandelingen
A•ongeveer 1 jaar geleden
Geverifieerde review
Fijne salon. Lichte achtergrondmuziek. Comfortabele behandelbank. Deskundige behandeling. Men staat open voor vragen en advies.
Men werkt er met topproducten.
Ik kom er al jaren!
Behandeling door Angelique•Facials / Gezichtsbehandelingen
Bert•ongeveer 1 jaar geleden
Geverifieerde review
Angelique heeft een smaakvolle lichte salon, weet een sfeer te creëren van rust en gezelligheid terwijl ze ondertussen hard en met goed resultaat doorwerkt, zorgzaam en attent met persoonlijk advies.