Ik ben zeer tevreden over de wimpers van Kayleigh. Ze zet ze snel en ze blijven lang en mooi zitten.
Behandeling door Kayleigh•Wimperextensions
Nathalie•meer dan 4 jaar geleden
Geverifieerde review
Erg fijne salon en ze zet de wimpers heel mooi.
Behandeling door Kayleigh•Wimperextensions
Manon•meer dan 4 jaar geleden
Geverifieerde review
Hele fijne salon waar ik graag kom, een fijne sfeer en altijd hele goede nagels worden hier gezet
Behandeling door Kayleigh•Kunstnagels opvullen
Miranda•meer dan 4 jaar geleden
Geverifieerde review
Zo blij weer met m’n nagels ! Zeker een aanrader
Behandeling door Kayleigh•Kunstnagels opvullen
Jalisa•meer dan 4 jaar geleden
Geverifieerde review
Nagelstylist was erg vriendelijk en luistert naar je wensen. nagels werden met aandacht erop gezet. Zijkantjes van sommige nagels waren niet top afgewerkt.