Vond het een onwijs fijne behandeling. Anita is een hele vriendelijke vrouw die haar werk goed verstaat!
Behandeling door Anita•Facials / Gezichtsbehandelingen
Charlotte•meer dan 6 jaar geleden
Geverifieerde review
Toon reactie salon...
Ik ben samen met mijn 12 jarige dochter geweest het was erg gezellig en zijn goed geholpen. Ook kregen we goede adviezen nieuwe afspraak voor gezichtsbehandeling gemaakt.
Behandeling door Anita•
Wenkbrauwen - threadenToon alles…
Cindy•meer dan 6 jaar geleden
Geverifieerde review
Toon reactie salon...
She is A Good person. She is doing Her Job well. She is A profesionalist.
Behandeling door Kayleigh•
WimperextensionsToon alles…
Natalia•meer dan 6 jaar geleden
Geverifieerde review
Heel veel positieve reacties gehad over mijn nagels😍
Behandeling door Kayleigh•Kunstnagels opvullen
Nienke•meer dan 6 jaar geleden
Geverifieerde review
Ik kom al jaren bij Kayleigh en ben altijd heel tevreden! Er wordt echt de tijd genomen en ze heeft duidelijk de service hoog in het vaandel staan! Al met al top