Kayleigh werkt hygiënisch, is een aardige meid en zet prachtige nagels. Ook is ze super snel!
Behandeling door Kayleigh•Gelnagels
Daisy•bijna 7 jaar geleden
Geverifieerde review
Fijne pedicure behandeling gehad. Voor mijn gevoel heb ik niet de makkelijkste voetjes. Eelt en soms een likdoorn, nu weer een 'maatje' kleiner en kan ik al mn hakken weer aan. Gell lak zit er mooi op. En zeker belangrijk heel vriendelijk en gezellig!
Behandeling door Anita•Pedicure
Sarah•bijna 7 jaar geleden
Geverifieerde review
Toon reactie salon...
Alle elementen zaten in de behandeling alleen binnen het half uur stond ik weer buiten i.p.v. 40-55 minuten. De ene keer zegt ze dat kalknagels wel besmettelijk zijn en de andere keer niet.