Het opvullen aan de zei kanten kon beter. Jel voor aan de nagels gaat eraf. Nagel er af gegaan.
Behandeling door Kayleigh•Kunstnagels opvullen
Anja•bijna 8 jaar geleden
Geverifieerde review
Toon reactie salon...
Mooie nagels voor een nette prijs.
Behandeling door Kayleigh•Gelnagels
Amanda•bijna 8 jaar geleden
Geverifieerde review
echt super ben steeds weer blij mee
Behandeling door Kayleigh•Kunstnagels opvullen
Deveny•bijna 8 jaar geleden
Geverifieerde review
Ik ben zo blij met Kayleigh, ze weet exact wat ze doet en ik ben al best moeilijk persoon al is het met de kleur of de vorm en zij is de enige die naar mijn wensen voldoet!! Bedankt voor je topwerk en je kwaliteit x