Deze meid weet precies wat ze doet! Super blij met de behandelingen. Ik raad het aan. Bedankt !
Sanne•meer dan 1 jaar geleden
Geverifieerde review
Je bent een topper! Super blij altijd met me wimpers😍!
Zitten altijd perfect🫶🏻
Marina•meer dan 1 jaar geleden
Geverifieerde review
Ik vind dat ik erg goed en professioneel behandelt ben ook lief dat ik een dekentje over me heen mocht. Super lieve behandelaar ❤️❤️
Morsal•meer dan 1 jaar geleden
Geverifieerde review
Erg blij met mijn wimpers!
Sanne •meer dan 1 jaar geleden
Geverifieerde review
Ik ben altijd heel erg tevreden met mijn wimpers, ik kom nu al 2 jaar bij BeautybarNas en ik vind dat ze mijn wimpers altijd perfect zet!!! Daarnaast vind ik de afspraken ook altijd super gezellig! <3