Mooie, nieuwe salon. Erg vriendelijk en goede behandelingen. Ik kan deze salon bij iedereen aanbevelen.
Ans•bijna 10 jaar geleden
De nieuwe locatie voor de salon had ik zo gevonden met google. Het is prachtig geworden. Veel ruimte, mooi en smaakvol ingericht. Fijne wacht gedeelte. Service nog steeds fantastisch en vriendelijk. Ik voel mij er op mijn gemak en welkom. Esmé neemt echt de tijd voor je.
Jill•bijna 10 jaar geleden
Geverifieerde review
Super mooie salom en Esmé is erg professioneel en toont altijd intresse in je en geeft je altijd goede adviezen
Anoniem•bijna 10 jaar geleden
Schoonheidsbehandeling en verven van wimpers en wenkbrauwen gedaan. Top behandeling. Goede adviezen. Mooie nieuwe locatie. Zeker een aanbeveling!
Wendy•bijna 10 jaar geleden
Mooie ruime salon, goed bereikbaar en voldoende parkeergelegenheid. Gezellige en persoonlijke aandacht.