erg tevreden. vriendelijk. Héérlijk om met de tuindeuren open geholpen te worden.
Behandeling door Esmé
Désirée•bijna 9 jaar geleden
Geverifieerde review
Ons bezoek bij jou was zeer goed. En de pedicure behandeling ook.
voor iedereen een aanrader om het ook te doenTh
Behandeling door Esmé
Fam Smulders•bijna 9 jaar geleden
Geverifieerde review
Blijft goed zoals gewoonlijk.
Behandeling door Esmé
Ans•bijna 9 jaar geleden
Geverifieerde review
Mijn handen en voeten zijn met veel aandacht vezorgd. Esmée geeft veel uitleg over wat ze doet en waarom. Een heel goede behandeling, ik ga zeker terug.
Behandeling door Esmé
Els•bijna 9 jaar geleden
Geverifieerde review
Esmee is een super vriendelijke meid haar werk is prima ik ben altijd dik tevreden over het resultaat