Beauty By Bon Reviews

elzenstraat 13, 4131AK Vianen

Check beschikbaarheid en boek online

De reviews zijn geschreven door klanten na hun bezoek.

4,9
51 reviews

Filter op behandeling

Reviews filteren

Behandeling

Filter op beoordeling

Beoordeling
Filter op beoordeling

Geverifieerde reviews

Geschreven door onze klanten, zodat je weet wat je kunt verwachten bij elke salon.
Mooie nagels en goed ontvangen
Altijd super gezellig om langs te komen en altijd super blij met het resultaat, ze denkt goed mee met designs!
Een topper! Nagels blijven goed zitten, ziet er mooi uit en gezellig Kletsen
Lieve, gezellige meid. Nieuw set acrylnagels laten zetten, super tevreden! Met een uurtje gedaan, prachtige kwaliteit, heel blij mee! Echt een aanrader!
Mooie nagels en leuke meid. Zeker een aanrader!
1
1
2
34
8
3