Altijd super gezellig om langs te komen en altijd super blij met het resultaat, ze denkt goed mee met designs!
Mirthe•6 maanden geleden
Geverifieerde review
Een topper! Nagels blijven goed zitten, ziet er mooi uit en gezellig
Kletsen
Chalana •7 maanden geleden
Geverifieerde review
Lieve, gezellige meid. Nieuw set acrylnagels laten zetten, super tevreden! Met een uurtje gedaan, prachtige kwaliteit, heel blij mee! Echt een aanrader!