Samen gekeken wat mogelijk was voor mijn nagels.
Is persoonsgericht en heel eerlijk.
Ben super tevreden met het eindresultaat😊
Romy•10 maanden geleden
Geverifieerde review
was gisteren voor het eerst bij Bonna. het was gezellig, ze praat lekker. ik voelde mij zeer op mijn gemak.
Behandeling door Bonna•
NagelverlengingenToon alles…
Tanja•10 maanden geleden
Geverifieerde review
Samen met dochterlief nagels laten opvullen, ziet er weer tip top uit. Allebei helemaal blij met de goede service, het meedenken over de Nailart en de afwerking.
Sammie•10 maanden geleden
Geverifieerde review
hartstikke top leuke jonge vrouw is goed in haar werk
Behandeling door Bonna•Nagelversteviging
Tonny•11 maanden geleden
Geverifieerde review
Ben erg positief. Bonna werkt snel en netjes en daarbij is het erg gezellig!