Super tevreden. Ik ben ontzettend netjes en snel geholpen. Het resultaat in 1 woord, Perfect!!
Dank je wel! En tot snel!
Brigit•meer dan 1 jaar geleden
Geverifieerde review
Super service, Altijd mooie nagels en met een geweldig gevoel de deur uit!!
eva•meer dan 1 jaar geleden
Geverifieerde review
Friendly and neatly done! Highly recommended!
Behandeling door Bonna•Nagelverlengingen
Hilda•meer dan 1 jaar geleden
Geverifieerde review
erg gezellig, mooie nagels en fijn dat er gewoon wat te eten/drinken is🫶🫶
eylem•meer dan 1 jaar geleden
Geverifieerde review
Nagelstudio zag er schoon en top uit! Uitleg en mogelijkheden waren uitgebreid en duidelijk, veel keus in kleuren en Bon werkt snel en weet wat ze doet! Aanrader 😊 volgende afspraak gelijk gemaakt.