Bonna is zeer professioneel & vakkundig! Ze denkt met je mee, maar geeft ook goed advies. Tot de volgende keer!
Sanne•bijna 2 jaar geleden
Geverifieerde review
echt top werkt snel kletst gezellig lovere
paola•bijna 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Prachtige nagels, gezet door een lieve nagelstyliste!
Amanda•bijna 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Er was goeie service en ze nam het heel serieus om het zo perfect mogelijk te doen de nagels zijn prachtig en goed geworden en als ik vragen had of iets minder fijn voelde had ze er meteen een tip en een verklaring voor ze weet heel erg veel over het vak en is een enthousiaste en spontane
Leuke meid ik kom zeker terug ben heel erg tevreden!