Wat een fijne beautysalon! Het personeel is erg vriendelijk en alles wordt heel mooi en zorgvuldig gedaan. Ik heb mijn wenkbrauwen laten doen en ben ontzettend blij met het resultaat.
Estefany •9 maanden geleden
Geverifieerde review
De afspraak met de eigenaresse Rosita liep zoals altijd super goed. Zoals gebruikelijk gaat zij professioneel te werk en is zij uiterst vriendelijk. Rosita is de este in Amsterdam en ik zou haar een ieder aanbevelen!
Sharmila•9 maanden geleden
Geverifieerde review
Quick, precise, and virtually painless! My brows have never looked better, perfectly shaped and super clean. The technician was gentle and professional. Highly recommend!
Behandeling door Eigenaresse Rosita Gonzales•Wenkbrauwen - threaden
Maria•9 maanden geleden
Geverifieerde review
Zoals altijd een fijne behandeling.
Rosita weet weer mijn wimpers mooi te krijgen.
Inssaf•9 maanden geleden
Geverifieerde review
Weer een perfecte behandeling gehad bij Rosita. Dankzij haar heb ik prachtige wimpers en wenkbrauwen. Nogmaals heel erg bedankt..