Heel fijn geholpen. Wenkbrauwen zijn netjes en mooi en goed advies meegekregen. Ik kom hier graag nog een keer terug!
Behandeling door Eigenaresse Rosita Gonzales•Wenkbrauwen - threaden
Nadia•9 maanden geleden
Geverifieerde review
Ik ga hier altijd super tevreden weg, mijn wenkbrauwen worden altijd prachtig gedaan echt een aanrader!!
Hind•10 maanden geleden
Geverifieerde review
Ik vertrouw niemand toe met mijn wenkies behalve Rosita! Ik vertrek altijd super tevreden. Er wordt altijd gevraagd naar je wensen en ze stelt je meteen op je gemak.
Sarah•10 maanden geleden
Geverifieerde review
Hele fijne ervaring, voor een persoon die zich snel schaamt om op openbare plekken te komen. Heel professioneel en luistert ook echt naar wat je wilt. Ze heeft er een nieuwe vaste klant bij!
Marjana•10 maanden geleden
Geverifieerde review
Absolutely thrilled with my eyebrow treatment! Professional, precise, and the results are fantastic. Highly recommend!
Behandeling door Eigenaresse Rosita Gonzales•Wenkbrauwen - threaden