Iris doet mijn make up altijd heel mooi.
Ik ben super tevreden over haar.
Ze is ook erg gezellig.
Een aanrader om bij haar de make up te laten doen.
Ze laat je helemaal stralen.
Full glam.
Steffy •bijna 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Het was mijn eerste keer bij Iris. Ze stelt vragen en luistert goed naar wat ik wil en in gedachte heb. Ze is heel goed in haar vak en ik was helemaal verliefd met mijn proefmake-up look. Dankjewellllll!!!
Anke•bijna 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Prachtige make up! Mooie salon, vriendelijk en professioneel. Ze weet precies wat ze doet.