Super tevreden over mijn glam make-up look!
Heel de dag goed erop gezeten. Heel erg bedankt Iris! Tot de volgende.
Ceren•8 maanden geleden
Geverifieerde review
Hele aardige en kundige dame. Een gezellige afspraak met een mooi resultaat!
Lizabeth•9 maanden geleden
Geverifieerde review
Weer zoals altijd perfect bedankt
dika•9 maanden geleden
Geverifieerde review
Zoveel complimenten gehad de hele dag/avond over mijn haar en make up. Jullie naam elke x genoemd! Nogmaals dank je wel!
Sonja•10 maanden geleden
Geverifieerde review
Iris gaat heel netjes en hygiënisch te werk. Zelf is ze ook super aardig! Ik heb mijn Bruids make-up door haar laten doen en was echt ontzettend te vreden. Ik raad haar zeker aan!