Iris is een fijne visagiste. Ze weet wat ze doet, stelt je gelijk op je gemak en ze denkt goed met je mee. Ik ben super tevreden en kom graag nog eens terug.
Chantal•ongeveer 1 jaar geleden
Geverifieerde review
Zoooo blij met mijn make-up die de hele dag goed heeft gezeten! 🤍 En zo leuk en toevallig om heel veel andere daggasten tegen te komen die ook bij je zijn geweest, haha. Nogmaals bedankt!!
Anouk•ongeveer 1 jaar geleden
Geverifieerde review
Luistert goed naar je wensen, erg prettig om je ideeën te delen en haar opties hierop te horen wat past bij jouw gezicht!
Melanie•meer dan 1 jaar geleden
Geverifieerde review
Top!
Nawirah•meer dan 1 jaar geleden
Geverifieerde review
Wat ben je toch een lieverd. Je liet mij heerlijk ontspannen en weer doen glimlachen. Geweldige avondmake - up gekregen. Ik heb veel complimenten ontvangen! Super dankjewel! Tot snel