Beauty by Marit Reviews

Paul Krugerstraat 17, 2021XL Haarlem

Check beschikbaarheid en boek online

De reviews zijn geschreven door klanten na hun bezoek.

4,9
323 reviews

Filter op behandeling

Reviews filteren

Behandeling

Filter op beoordeling

Beoordeling
Filter op beoordeling

Geverifieerde reviews

Geschreven door onze klanten, zodat je weet wat je kunt verwachten bij elke salon.
Ik ben altijd heel erg tevreden na mijn bezoek aan Marit! Erg professioneel, aardig en hygiënisch. Het is dat ik nu bijna 100km verderop ga wonen maar zou er haast nog voor terug rijden. Absolute aanrader!
Naast dat Marit deskundig is, is zij ook grondig en heel vriendelijk/gastvrij. Ze straalt een natuurlijke rust uit, waardoor ik mij altijd op mijn gemak voel en kan ontspannen. Ze weet veel van haar producten en geeft advies als ik daar naar vraag. ik kom zeker weer en beveel haar van harte aan.
Goede sfeer, heerlijk ontspannend.
Bij Marit heerst altijd een fijne kalme sfeer. Ze werkt vakkundig en gebruikt plezierige producten op natuurlijke basis, dus met respect voor milieu. Echt prettig!
Marit is heel goed in haar werk, ze is zorgzaam, calm en geruststellend. Ik krijg altijd een fijne behandeling.
20
1
20
21
22
45
22