Ik ben altijd heel erg tevreden na mijn bezoek aan Marit! Erg professioneel, aardig en hygiënisch. Het is dat ik nu bijna 100km verderop ga wonen maar zou er haast nog voor terug rijden. Absolute aanrader!
Behandeling door Marit•
Vrouwen harsen - gezichtToon alles…
Chantal•meer dan 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Naast dat Marit deskundig is, is zij ook grondig en heel vriendelijk/gastvrij. Ze straalt een natuurlijke rust uit, waardoor ik mij altijd op mijn gemak voel en kan ontspannen. Ze weet veel van haar producten en geeft advies als ik daar naar vraag. ik kom zeker weer en beveel haar van harte aan.
Behandeling door Marit•
BindweefselmassageToon alles…
Daphne•meer dan 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Goede sfeer, heerlijk ontspannend.
Behandeling door Marit•
Facials / GezichtsbehandelingenToon alles…
Marinka•meer dan 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Bij Marit heerst altijd een fijne kalme sfeer. Ze werkt vakkundig en gebruikt plezierige producten op natuurlijke basis, dus met respect voor milieu. Echt prettig!
Behandeling door Marit•Facials / Gezichtsbehandelingen
Tessa•meer dan 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Marit is heel goed in haar werk, ze is zorgzaam, calm en geruststellend. Ik krijg altijd een fijne behandeling.