Zichtbaarheid was wat minder maar binnen is het een mooie en rustige ruimte. Marit is een prettige, kalme persoon.
Behandeling door Marit•Pedicure
Marisa•bijna 9 jaar geleden
Geverifieerde review
Eens bij Marit, altijd bij Marit!
Anoniem•meer dan 9 jaar geleden
Geverifieerde review
Marit is een erg prettige schoonheidsspecialiste. De salon ziet er netjes, gezellig en verzorgd uit maar het belangrijkste: voor perfecte wenkbrauwen moet je hier zijn!
Anoniem•meer dan 9 jaar geleden
Geverifieerde review
Heerlijke gezichtsbehandeling gehad. Daarnaast fijne producten, en Marit is erg aardig.