Ben altijd super tevreden met de behandeling die ik krijg. Er hangt een aangename gezellig rustige sfeer, waardoor je je erg op je gemak voelt. Ik blijf zeker terug komen.
Sefanja•ongeveer 10 jaar geleden
Geverifieerde review
Was wat chaotisch maar de service is altijd prima en de sfeer ook goed!
Anoniem•ongeveer 10 jaar geleden
Geverifieerde review
Een hele fijne behandeling gehad en daarnaast heel goed advies gekregen over mijn nagels! Helemaal top! Dit wordt voor mij de pedicure in Amsterdam.
Dilek•ongeveer 10 jaar geleden
Geverifieerde review
Very good service and stuff very friendly
Carolina•ongeveer 10 jaar geleden
Geverifieerde review
Vandaag een heerlijk voetenbehandeling met gekregen. Daarna de tenen supermooi in de lak gezet. We kregen lekker koffie, wat water en prachtige voeten.