very nice atmosphere (new and clean) with great service
Teodora•ongeveer 10 jaar geleden
Geverifieerde review
Rampzallig - Ik eindigde met een onstoken teen.
Anoniem•ongeveer 10 jaar geleden
Geverifieerde review
Altijd fijn en professioneel bij beauty by megan!
Anouk•ongeveer 10 jaar geleden
Geverifieerde review
Geweldige en vriendelijke service, je voelt je meteen thuis en op je gemak. Alles klopt tot in detail! Kon op zeer korte termijn terecht voor een afspraak. Sandra is een echte pro!
Anoniem•ongeveer 10 jaar geleden
Geverifieerde review
Ik had de spa pedicure, m'n voeten voelen weer baby zacht. Super mooie salon, er wordt met fijne producten gewerkt en alles is super schoon.