Hele aardige eigenaresse, neemt goed de tijd, zeer zorgvuldige pedicure, met name het verwijderen van eelt goed gedaan, ruim aanbod voor shellac
Willemijn•ongeveer 10 jaar geleden
Geverifieerde review
Werd prima geholpen alleen jammer dat mij vooraf niet werd verteld dat de dame met wie ik een afspraak had er niet zou zijn en dus door een ander werd geholpen.
Anoniem•ongeveer 10 jaar geleden
Geverifieerde review
Best pedicure I've ever had!!!! Baby soft feet! All the ladies were wonderful and my nails look great! Will be back for sure!
Monique•ongeveer 10 jaar geleden
Geverifieerde review
Very disappointing experience. Poor service and product quality.