Een warm, persoonlijk ontvangst.
De behandeling vindt plaats in een gezellige kamer.
Veel uitleg en persoonlijke aandacht.
Verhouding prijs kwaliteit prima.
Mij zien ze zeker terug!
Behandeling door Tessa
Dolly•meer dan 6 jaar geleden
Geverifieerde review
Kreeg veel informatie over mijn huid, en wat goed is voor mijn huid. Leerde veel over hoe ik mijn dagelijkse gezichtsbehandiling op mijn huid kan aanpassen.
De behandeling was uitgebreid en heerlijk ontspannend!
Behandeling door Tessa
Leonie•meer dan 6 jaar geleden
Geverifieerde review
Fijne behandeling gehad. San shan weet wat ze doet. Geen verkoop praatjes wat ik erg fijn vind. Ze legt goed uit wat ze doet. Het was echt even een momentje voor mezelf. Super!
Tabitha•meer dan 6 jaar geleden
Geverifieerde review
Keurige salon,en schoon.
Klant vriendelijk.
Duidelijke uitleg wat er gaat gebeuren.
Top!