Heerlijk relaxte behandeling met heerlijke massage🥰
Geppy•meer dan 6 jaar geleden
Geverifieerde review
Heb mijn wenkbrauwen met PMU behandeling gedaan. Ben er hel blij mee. Tessa neemt de tijd om de wenkbrauwen goed te tekenen. Kon zelf ook aangeven als ik iets anders wilde. Super!
Behandeling door Tessa
marina•meer dan 6 jaar geleden
Geverifieerde review
Heerlijke behandeling gehad van Tessa, echt een aanrader !
Behandeling door Tessa
Anoniem•meer dan 6 jaar geleden
Geverifieerde review
Het is super om gezichtsbehandeling of andere behandeling bij Tessa te krijgen. Je wordt vriendelijk ontvangen en met perfectie geholpen. Echt een aanrader!!