De behandeling werd weer heel nauwkeurig en professioneel uitgevoerd. Elke stap werd rustig uitgelegd en tussentijds beoordeeld.
Behandeling door Tessa
Hanneke•bijna 7 jaar geleden
Geverifieerde review
Super tevreden altijd.
Behandeling door Tessa
Hannie•bijna 7 jaar geleden
Geverifieerde review
Top salob
Behandeling door Tessa
Anoniem•bijna 7 jaar geleden
Geverifieerde review
Super netjes, gezellig en een fijne sfeer!
Behandeling door Tessa
Julia•bijna 7 jaar geleden
Geverifieerde review
Mijn wenkbrauwen laten doen met powder brow en super blij!
Wel nog even na 6 weken terug om ze nog iets breder te laten maken, maar dit op mijn eigen advies omdat ik eerst even wilde wennen...
tessa is zeer vakkundig en denkt mee met de klant.
Kortom een echte aanrader!!