Tessa is kundig en een aardige vrouw mijn wenkbrauwen zijn heel mooi geworden
Behandeling door Tessa
Esther•bijna 7 jaar geleden
Geverifieerde review
Heel kundig en sociaal met een mooi resultaat.
Behandeling door Tessa
Brigitte•bijna 7 jaar geleden
Geverifieerde review
ben tevreden.
Behandeling door Tessa
Anoniem•bijna 7 jaar geleden
Geverifieerde review
Genoten van mijn eerste keer pedicure!
Behandeling door Tessa
Nicole•bijna 7 jaar geleden
Geverifieerde review
Ik was niet helemaal tevreden over het uiteindelijk resultaat van mijn wenkbrauwen via micro-blading techniek. Tessa heeft een andere techniek gebruikt en we verwachten dat dit wel duurzamer is. Voor een bijzonder schappelijke prijs, dat waardeer ik heel erg. Super tevreden klant. Tessa had alle tijd voor mij en zij pakt het echt professioneel aan. Voor mij 5 sterren.