Sinds een aantal maanden kom ik regelmatig naar Beauty Colours in IJsselstein waar pedicure Tessa mijn voeten een beurt geeft. Ik ben daar zeer tevreden over! Haar deskundigheid is zeer prettig!
De ontvangst is altijd vriendelijk en de locatie heeft een prettige sfeer.
Wil•bijna 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Ik kon heel snel terecht voor een kennismakingsbehandeling. Personeel is kundig en vriendelijk. Binnenkort ook nog voor de massage, kijk er nu al naar uit!
Hanneke•bijna 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Toppertje
Urban•bijna 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Professionele, vriendelijke en vakkundige pedicure. Elke keer weer leuke gesprekken, en lekker schoon gevoel na de behandeling.
Ronald •bijna 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Voor de eerste keer hier geweest, warm welkom, goede uitleg over wat de behandeling inhoud. Fris en fruitig de deur weer uit en Gelijk een afspraak gemaakt voor volgende keer