Ik kom graag bij Beauty Colors. Fijne ontvangstruimte, altijd een professionele behandeling (zowel Tessa als Noek) met mooi natuurlijk resultaat (wenkbrauwen) en de stoel is erg prettig om in te liggen.
Martine•bijna 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Super fijne ervaring en heerlijke behandeling.
Patrick•bijna 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Fijne behandeling. Heerlijk relaxt bij Tes
Mia•bijna 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Noek is erg vriendelijk en secuur. Beauty colors is ook een fijne plek om te zijn.