Heerlijke gezichtsbehandeling waarbij alles goed werd uitgelegd. En een heerlijke behandelruimte met verwarmde stoel en fijne producten.
H.B.•meer dan 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Het was alweer even geleden dat ik een behandeling heb gehad… Heel erg fijn om weer terug te zijn!
M.U.•meer dan 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Ik had een afspraak voor het bijwerken van mijn wenkbrauwen PMU! Ze zien er weer prachtig uit.
J.V.•meer dan 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Blij met de nieuwe brows.
Met dank aan Tessa van
Beauty Colors.
Bij de intake wordt er tijd genomen voor uitleg en overleg.
Tijdens behandeling wordt elke stap aangegeven.
Er wordt nauwkeurig en schoon gewerkt.
Dankjewel Tessa.