Hele fijne ervaring, aardige mensen en niet te duur
Eva•meer dan 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Wederom perfecte wimpers + wenkbrauwen! Inmiddels woon ik in Almere en heb ik verschillende salons in Utrecht en Almere geprobeerd, maar ik kom toch het liefst bij Noek en Tessa.
S.B.•meer dan 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Zoals gebruikelijk zeer professioneel
H.M.•meer dan 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Was weer blij 🥰met de behandeling. Tessa is professional en gezellig. Een aanrader 🎀