Lekker in de watten gelegd door Noek,
wel jammer dat het krijgen van mooi gevormde wenkbrauwen dan even een pijnlijke zaak is...de fijne massage daarna doet je dat snel weer vergeten....tot de volgende afspraak tenminste 😀
E.T.•meer dan 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Was weer lekker
J.d.•meer dan 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Nvt
Martin•meer dan 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Heel fijn geholpen door Tessa en blij met het resultaat :)
N.V.•meer dan 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Goede afspraak gemaakt. Op tijd de afspraak gemaakt en ook netjes hieraan herinnerd via de mail. Ik werd opgewacht en direct op tijd geholpen. Zeer vriendelijke en professionele dame. Leuke gesprekken en deskundig advies gekregen. Dit was een zeer prettige afspraak !