Nu voor de 4e keer bij Marleen in de salon geweest en mijn huid is er zo extreem van opgeknapt super fijne behandelingen en goed advies voor thuis en producten! Aanrader en mega blij ermee!
Sophia•bijna 4 jaar geleden
Geverifieerde review
Heel fijn en ik ben met mooie nagels de deur weer uit gegaan!
Hanneke•bijna 4 jaar geleden
Geverifieerde review
Het was weer heerlijk genieten van m'n behandeling bij Marleen 🤗
Marian•bijna 4 jaar geleden
Geverifieerde review
Super fijne ervaring. Altijd vriendelijk en blij met het resultaat. Echt een aanrader
Mirthe•bijna 4 jaar geleden
Geverifieerde review
Voor het eerst bij Marleen geweest voor een gezichtsbehandeling en henna brows. Wat een goede eerste ervaring en een super mooi eindresultaat! Ik kijk al weer uit naar de volgende afspraak.