Altijd flexibel met het maken van een afspraak en het verven van mijn wenkbrauwen laat ik nergens anders meer doen! Top service en ook nog eens heel gezellig:)
Lotte•ongeveer 8 jaar geleden
Geverifieerde review
Voor de eerste keer geweest.
Een mooie salon. Een goede massage gehad. Ze heeft mij als vaste klant erbij👍👍