Het was een heerlijke behandeling. Deskundig, vriendelijk en rustig.
Marleen•meer dan 7 jaar geleden
Geverifieerde review
Eerste afspraak/kennismaking bij Marleen na haar opening in Waddinxveen. Heel gezellig, en heerlijk sfeertje!
Christa•meer dan 7 jaar geleden
Geverifieerde review
Mijn wimpers en wenkbrauwen zijn prachtig gedaan en mijn nagels zijn heel mooi gelakt met gellak. Marleen is heel aardig en de salon ziet er prachtig uit!
Marit•meer dan 7 jaar geleden
Geverifieerde review
Hele fijne eerste afspraak voor mn nagels! Zien er super mooi en verzorgd uit. Daarnaast erg gezellig kunnen kletsen!