Het was heerlijk een moment voor je zelf.
En een leuke ontvangst.
Je voel je gelijk op je gemak top
Annelies•ongeveer 4 jaar geleden
Geverifieerde review
Vondt de behandelingen super fijn, kijken echt goed naar de huid en wat je het beste voor thuis kan gebruiken en super gezellige meiden! (Ik merk na 2 behandelingen en spullen voor thuis al verbetering van me huid)
Naomi•ongeveer 4 jaar geleden
Geverifieerde review
Vandaag bij Manon mijn wimpers en wenkbrauwen laten harsen en verfen. Zelfs met een neussode was dit geen probleem. Het was heerlijk ontspannend en ze zien er weer top uit. Ben er erg blij mee, dankjulliewel!
Janneke•ongeveer 4 jaar geleden
Geverifieerde review
Prachtige salon, heerlijk ontspannend, fijne service en bovenal, weer prachtige wenkbrauwen.