Zo fijn om eindelijk weer wat aan die woeste wenkbrauwen te kunnen laten doen. Mijn uitstraling is er meteen weer helemaal van opgeknapt. Enorm bedankt weer Marleen!
Mandy•meer dan 5 jaar geleden
Geverifieerde review
Wat fijn om na zoveel weken weer bij Marleen te mogen komen. Echt genoten!
Karlijn•meer dan 5 jaar geleden
Geverifieerde review
Marleen zorgt voor een ontspannen behandeling. Mijn huid wordt goed door haar verzorgd!