Echt super! En heel gezellig! Mijn voetjes zijn weer als nieuw.
Behandeling door Gwen•Pedicure
Simone•bijna 8 jaar geleden
Geverifieerde review
Afgelopen week langs geweest voor een gezichtsbehandeling bij Gwen, ze legt alles netjes uit, geeft je een vertrouwd gevoel en stelt je op je gemak! Ze gaat deskundig te werk en mijn gezicht voelde na afloop weer super fijn en healthy aan!
Behandeling door Gwen•Facials / Gezichtsbehandelingen
Anoniem•bijna 8 jaar geleden
Geverifieerde review
Goede Ontvangst , goed verzorgde salon, zeer vriendelijk en goede uitleg van de producten . en de behandelingen zijn heel erg goed .
Behandeling door Gwen•Wimpers en/of wenkbrauwen verven
Annie•ongeveer 8 jaar geleden
Geverifieerde review
Hele fijne ruimte en kundige dame. Zeer prettige omgeving en heerlijke en goeie behandelingen .
Behandeling door Gwen•
PedicureToon alles…
Marloes•ongeveer 8 jaar geleden
Geverifieerde review
Ben nu 2 keer bij gwen geweest ze doet haar werk super goed bedankt gwen loop weer lekker en zie je over 6 weken.weer kan het iedereen aanbevelen gr een zeer tevreden klant frank