Gastrij ontvangen en met aandacht behandeld, heel blij mee. Ga zeker terug.
Behandeling door Gwen•Wimper permanent
Astrid•ongeveer 8 jaar geleden
Geverifieerde review
Ik heb het als zeer positief ervaren. Gwen is erg vlot en spontaan en stelt je op je gemak. Haar salon is netjes en heeft ook wat leuke accessoires. Ik kom zeker terug.
Behandeling door Gwen•
Vrouwen harsen - benenToon alles…
Anoniem•ongeveer 8 jaar geleden
Geverifieerde review
Erg laagdrempelig en verzorgende nette salon. Gwen geeft goed advies!! Zeker om aan te bevelen!!
Behandeling door Gwen•Facials / Gezichtsbehandelingen
Johenna•ongeveer 8 jaar geleden
Geverifieerde review
Heerlijke verwennerij!
Behandeling door Gwen•Facials / Gezichtsbehandelingen