Zoals altijd heel vriendelijk behandeld. De kwaliteit van de spullen die ze gebruiken is heel erg goed. En er word echt met je mee gedacht. Voorbeeldje, ik ga vrijdag op vakantie en dit vertelde ik, meteen werd er met mij meegedacht over een shampoo en conditioneer die mijn haar op vakantie zou beschermen. En ik was er niet eens voor mijn haar. Dat noem ik echte service!
Behandeling door Sami•Wimperextensions
Nikki•bijna 7 jaar geleden
Geverifieerde review
Wimpers zijn elke keer echt goed gedaan, super blij mee.
Behandeling door Sami•Wimperextensions
Anoniem•ongeveer 7 jaar geleden
Geverifieerde review
Ontvangst was erg welkom, en de algehele ervaring was positief
Behandeling door Sami•Wimperextensions
Nikki•ongeveer 7 jaar geleden
Geverifieerde review
Tafel zat vol haar. Mijn wimpers zijn Zo gekruld dat ze kort zijn en rommelig. Totaal niet blij met de behandeling. De medewerkster was echter wel heel aardig.