Afgelopen woensdag een heerlijk moment voor mijzelf gehad. Echt even ontspannen en eerlijk...je loopt er stralend de deur uit. Weg doffe huid, kom maar op voorjaar. Erg gezellige dame, stelt je op je gemak en professioneel. Een aanrader. Een afspraak voor PMU is ook al gemaakt. :)
Behandeling door Karin
CBG•meer dan 4 jaar geleden
Geverifieerde review
Zeer vriendelijk, eerlijke communicatie,geen verkooppraatjes, maar professioneel advies
Behandeling door Kristel
Lieke•meer dan 4 jaar geleden
Geverifieerde review
Heerlijk weer!
Behandeling door Kristel
Sonja•meer dan 4 jaar geleden
Geverifieerde review
Kwam in een warm bad, zo voelde het. Kristel is super aardig en vakkundig en houdt van haar werk