Een fijne salon, prettige mensen, lekkere producten. Ik kom zeker weer terug.
Behandeling door Natalija
Maureen Welscher•meer dan 4 jaar geleden
Geverifieerde review
Meedenkend en flexibel.
Behandeling door Natalija
Ellen•meer dan 4 jaar geleden
Geverifieerde review
Natalija doet altijd net iets meer dan je mag verwachten van een toch al heel volledige behandeling; je voelt je echt verwend!
Behandeling door Natalija
Alice•meer dan 4 jaar geleden
Geverifieerde review
Karin heeft mij enorm goed geholpen. Ik kom zeker bij haar terug.
Behandeling door Karin
emma•meer dan 4 jaar geleden
Geverifieerde review
In mijn geval had Kristel een plekje vrij. Maar Natalija was natuurlijk prima geweest. Hoe dan ook, beide dames zijn deskundig, vriendelijk en professioneel.
Gewoon gaan!