Wat een heerlijke gezichtsbehandeling heb ik hier gehad! Dankzij Natalija kwam ik weer helemaal fris en ontspannen uit de behandelkamer. En dat alles tegen een hele redelijke prijs. Ik kom hier zeker terug!
Behandeling door Natalija
Alexandra•meer dan 4 jaar geleden
Geverifieerde review
Altijd heerlijk, een uurtje in de professionele handen van Karin en nog gezellig ook! Super.
Behandeling door Karin
Mariandel•meer dan 4 jaar geleden
Geverifieerde review
Natalja is een professionele pedicure. Ze werkt snel, vakkundig en precies.
Behandeling door Natalija
Cordula•meer dan 4 jaar geleden
Geverifieerde review
Vriendelijke ontvangst en een goede behandeling
Behandeling door Kristel
Lies•meer dan 4 jaar geleden
Geverifieerde review
Goede sfeer, prettige behandeling. Mijn wenkbrauwen geepileerd en geverfd, precies ook zoals ik het wilde.