Wonderful experience I highly recommend to everyone! Thank you for a great relaxing moment, you made my day.
Kristyna•bijna 5 jaar geleden
Geverifieerde review
Altijd een warm welkom door Karin. Vakvrouw en humor. Heerlijke behandeling en een gladde schone toet. ♥️
Behandeling door Karin
Nanny•bijna 5 jaar geleden
Geverifieerde review
Fijne salon! Netjes en Karin zeer deskundig!!
Behandeling door Karin
Lidwien•bijna 5 jaar geleden
Geverifieerde review
Fijne salon, ik kom er al best lang, goeie relaxte sfeer
Marianne•bijna 5 jaar geleden
Geverifieerde review
Door een medische aandoening heb ik "olifantshuid" op m'n voeten en rond de enkels. Natalija heeft, na de reguliere pedicurebeurt, mij behandeld met een scrub op oliebasis en het resultaat is verbluffend. Mijn huid is zachter en m'n voeten zien er stukken beter uit! Voor herhaling vatbaar.