Karin is zeer professioneel! Een prachtige salon in het centrum van Zeist.
Behandeling door Karin
Janneke•bijna 5 jaar geleden
Geverifieerde review
Weer een hele fijne behandeling van mijn voeten, mooie nagellak op mijn tenen en mijn gezicht weer stralend verzorgd
Behandeling door Kristel
Anneke•bijna 5 jaar geleden
Geverifieerde review
Super relaxed weer!
Behandeling door Karin
Viola•bijna 5 jaar geleden
Geverifieerde review
Erg efficiënt en vriendelijk
Behandeling door Natalija
Bernie•bijna 5 jaar geleden
Geverifieerde review
Het was heerlijk bij Beauty in Motion. Karin is erg aardig en deskundig. Ik voelde me erg op mijn gemak en mijn wenkbrauwen waren precies zoals ik dat wilde. Helemaal super. Kom zeker terug.